Insomnia | Vladimíra Šebová | Panta Rhei






Túto knihu, som prečítala asi 3x po sebe. Keď som začala písať tento článok bolo to 2x. Ale tá kniha vás proste nepustí!    Takže, Nyshtia sa ospravedlňuje za to že písanie tohoto článku sa predĺžilo....  I'm so sooorrry.


Hola hej deti! Tu je teta Nyshtia. Dneska mám pre vás ďalšiu review na túto mega super knihu ktorú, mi zaobstaralo kních-kupectvo Panta Rhei. Túto knihu som si vyžiadala od Šéfovej, a v ten deň mi písala i dobrá duša Vľáda že či nechcem jej knihu na review. Ja som bola v tom že túto knihu napísala nejaká američanka... A potom keď mi napísala aj Vľáda a vtedy
:"Aha...Ona je Slovenka. Super". Takže takto začala moja cesta Insomnika. Piatok som zbehla po škole do P.RCentra aby som šla pre túto knihu, absolútne som netušila čo s mnou spraví tá kniha.... Položila som ju na poličku a povedala som si že keď budem mať chuť tak ju prečítam, na druhý deň som šla do Vrakuni, a tam sa boh vie ako nevispím a chytila som do rúk tuto knihu a bum. Za 5 hodín prečítaná celá kniha, ja som bola v takom mimo mime, že nechápačky! KEĎ som dočítala knihu nechápala som a zabudla som čo-to tak som znovu začala čítať tu knihu a v tom bola aj Beseda práve s autorkou Insomnie, tak som sa rozhodla že Vláďu tam navštívim. . . Bola Geniálna!


Autor: Vladimíra Šebová
Názov v Orig: Insomnia
Názov v Prkl: Insomnia
Knihu mi zaobstaralo: Kníhkupectvo Panta Rhei
Počet Strán:  318

Odrazu mi jedna z fotografií nad ním udrie do očí. Prejdem k nej, zvesím ju z lanka a prstom prejdem po jej rohu. " Odpadnem." zašepkám. 
Je to záber Londýnu v noci. Po múriku pri Temži sa prechádza mladé dievča s natiahnutými rukami, ako keby lietalo.
 Nad ňou sa pýši Big Ben. Na celej fotografií nie je nikto iný, iba ona. 
Do tváre jej nie je vidno, ale napriek tomu viem, že som to ja.
 211str.

Ako som na úvode už spomínala, beseda bola perfektná. Nechodím na besedy toto bola druhá beseda v mojom živote. Prvá bola s Kathy Reichs v roku 2012 a potom Vladimíra Šebová 2016. Vyberám si kvalitných autorov, ku ktorým chodím. Neviem prečo, ale keď si obľúbim nejakú knihu tak veľmi ťažko sa mi píše na ňu recenzia. Pretože pre mňa je perfektná aj keď má muchy.

Obálka: Obálku fotila jedna zahraničná fotografka. A Čo-To viem je že aj ostatné diely Insomnie bude fotiť a budú v takomto štýle. Čo je úžasné. Mne osobne sa páči. Je geniálna robí obyčajné výnimočným. A vystihuje Insomniu. Nespavosti. Nočný život. Šialenstvo. Páči sa mi aj na bočnej strane to logo Insomnie. Oko a v ňom mesiac. Epické. Kniha je ináč paperback. Ja viem že "milujete" paperback. A dúfam že i ostatne diely budú v paperback. Pretože si neviem predstaviť Insomniu v hardback. Páči sa mi aj veľkosť aj dizajn. Vôbec pri tomto paperbacku som nemala problémy ako pri Magistérium že po 50 stránke sa vám paperback roztrhá .... :D  Takže Insomnii sa nebojte, neroztrhá sa  vám.

Dej: OMG OMG OMG OMG OMG OMG Ja Saru milujem. Milujem jej povahu. Milujem ako rozmýšľa. Milujem aj to ako sa k vám prihovára A potom máte pocit že Insonnia je vaša realita a že Sara sedí vedľa vás. Dúfam že v druhom diele Barton taktiež bude takto s nami komunikovať. Nechcem dávať mnoho spoilerov. Pretože táto kniha je úžasná. A Aj to puto medzi Sarou a Bartonom proste táto kniha vás nepustí. Nepsutí vás späť nepustí sa vám z rúk. Strašne napínavé. A Proste občas mám strach pretočiť ďaľšiu stranu pretože absolútne nevieš čo sa deje.  Ten dej je tak super napísaný že nemôžeš predvídať. Absolútne nič. Páči sa mi aj vzťah s Benom, jediné čo sa mi nepáči sú pravidlá. Ktoré sú "niekde" a " niekto" to musí rešpektovať. Niektoré pravidlá sú také zvláštne. A Dúfam že sa s niektorými postavami nestretneme v 2 časti knihy.



Páči sa mi ako iné blogerky píšu o chybách tejto knihy a iné keci. A keď ja poviem " JA TU KNIHU NAOZAJ MILUJEM" tak sa pozerajú na mňa " Nyshty, ale tá kniha má chyby" a ja odpoviem, " AJ TY MÁŠ CHYBY A MILUJÚ TA S CHYBAMI!!" A presne aj toto je o tejto knihe. Jedna mlada úspešná autorka (nechcem byť vulgárna ale viete aké slovo sa sem hodí)  spravila takú mega super nadupanú knihu že treba oceniť. Nápad, obálku, dej, postavy, a že to je trilógia. Taktiež sa mi páči že ako jediná autorka slovenská spravila Trailer k tejto knihe (Up Up Up).  

Takže Gratulujem Vľadimíra Šebová posúvaš hranice slovenskej liteatúry ako propagovať svoj výtvor.  Za mňa 10 z 10. Ja len ťa prosím, ubolená nyška ta prosí. Ešte tento rok nový diel!!  Knihu môžeš zakúpiť v Panta Rhei ZDEEEE

Ozaj kratišu verziu recenzie Insomnie, a nie len Insomnie ale aj iných kníh ktoré som recenziovala pre Panta Rhei nájdeš na ich eshope pod tou knihou... Alebo na youtube ako podcast Insomina# vychdáza pondelok 8) Pre tých ktorí nechcú čítať  >:)