Keď Hitler bral kokaín A Leninovi ukradli Mozog | Giles Milton | Panta Rhei




Nyshtia a Panta Rhei vám prinášajú článok:
Recenzia na novú knihu od Gilesa Miltona
Keď Hilter bral kokaín a Leninovi ukradli mozog!
ENJOY!!!
Túto knihu som dostala pred týždňom od Panta Rhei, a bola som veľmi nadšená! Ako prvé by som vám rada zhodnotila že: Keď som čítala v trolejbuse túto knihu každý sa na mňa pozeral ako na dementa pretože tam videl mená - Hitler a Lenin. ĽUDIA, táto kniha nie je iba o Hitlerovi a Leninovi. Ja viem, máte predsudky, ale fakt nie je! Mňa práve toto zaujalo na knihe a preto som ju vybrala. Zaujal ma názov a že sú to "poviedky" z minulosti o ktorých som možno ja či vy nevedeli. Tak vážne nebojte sa minulosti, a kúpte túto knihu. Túto knihu si môžete zakúpiť na Panta Rhei za 12 euro. A podľa mňa sa to oplatí za 12 euro kúpiť pretože sa dozviete mnoho úžasného a poučeného.Podľa môjho názoru sú tam tromfy ktoré môžete použiť na maturite ak máte maturitu z Dejepisu...Toľko k úvodu a poďme na recenziu!
Autor: Giles Milton
Vydavateľstvo: Ikar
Názov Originál: When Hitler took cocaine and Lennin Lost his Brain.
Názov v Preklade: Keď Hitler bral kokaín A Leninovi ukradli mozog.
Knihu mi zaobstaralo: Obchod Panta Rhei
Počet strán: 416 (?)
Kniha ma celkovo zaujala, bola dobrá vtipná niektoré historky sú fantastické. Čo sa mi páči na tejto knihe je že môžete ísť do hoci-akej kapitole aniž by ste išli po-porade. Hej, je to vtipné čítať knihu hala-bala ale táto sa dá. Ja osobne som na kapitole 8. Mne osobne sa páčila časť 3-tia Ktorá sa volá Peklo v Japonsku a sú tam príbehy z Japonska ako napríklad - Kamikadze, ktorý prežil či Prežiť Hirošimu a Nagasaki.. Taktiež pre mňa osobne bola vtipne napísaná historka o Titanicu v 2 kapitole čo je Opitý na Titanicu pretože ani ja osobne som nevedela o tomto človekovi, Takže som sa naučila, niečo nové a super. Táto kniha je geniálna hodnotím ju na 5 z 5 mala som z nej obavy pretože som si myslela že sú to iba príbehy o Leninovi a Hitlerovi ako mi každý vravel ale nie sú. Každý príbeh je max- 3 strany. Som veľmi rada že mi Panta Rhei dalo túto knihu pretože táto kniha je mega.
Obálka knihy:
Môže ľudí odstrašiť, pretože už je to inštinkt za tie roky.. Veľmi pekná sivá.. Pasuje mi do toho i tá červená, a keď ľudia videli túto knihu v ruke, (mojej). Tak mali strach a pozerali sa na mňa dosť ale dosť čudne.
Knihu si môžeš zakúpiť v obchode Panta Rhei na eshope - Knihu teraz (click) ! - Alebo v kamennom obchode. Táto kniha je určite geniálny darček pre niekoho ktorý miluje históriu alebo sa o ňu zaujíma . Je úžasná a dozviete sa mnoho úžasného. Knihu si môžete zakúpiť v PantaRhei či na eshope - :)
Moja malá poznámka ale ináč nemusíte mať strach z knihy! J Nuž netuším či to má byť tak alebo to je chyba tlače.
Je že o knihe sa vraví že má 411 strán ale má maximálne 320-350 strán... Vysvetlím:
Máte tu druhú časť: Človeče, to ti je zima začína na strane 25 a končí na 31 a ďalšia kapitola 3. začína na 37 a končí na 43. Netuším či to má tak byť, alebo je to chyba tlače. Ale dosť som si to mýlila ale má to i výhodu keď niekomu odporučíte tak poviete určené číslo strany a on ju nájde tak to má i výhodu i keď fakt vám fakt netuším povedať či to tak má byť alebo nie, ospravedlňujem sa. Len som vás chcela upozorniť na túto malú vec. Neviem či si ju všimnú niektorí :)