Krava Nebeská | David Duchovny | Panta Rhei




Ten pocit, keď ideš písať recenziu ale nemáš knihu v ruke!!! Pretože tvoj spolužiak je veľký fanúšik Davida Duchovneho a šlohol ti ju aby si ju prečítal.. Damn EDO!! Ale ahojte, znovu tu je Nyshtia.

Autor: David Duchovny
Vydavateľstvo: Ikar
Názov Originál: Holy Cow!
Názov v preklade: Krava nebeská

Knihu mi zaobstaralo: Obchod Panta Rhei
Počet Strán: 206 


Môj prvý dojem: mmmmmmhhmm... Túto knihu mi znovu ako i Tučniaka zaobstaralo Panta Rhei. Za čo im veľmi pekne ďakujem. Takže ak máš záujem kúpiť túto knihu tak ju nájdeš u nich. Môj prvý dojem keď som doniesla domov túto knižku bol fakt zaujímavý, pretože som nevedno o nej nič. Jediné čo som vedela že ma zaujala Krava... A že to napísal "TEN" Daivd Duchovny... Tento ... Ja som taký optimista, takže som tejto knihe dala šancu! mmmmmmmhm...... Túto knihu som prečítala za 2-3 hodiny v škole čo mi je fakt ľúto, ale užila som si ju. Nevedela som sa od nej odtrhnúť.
Obálka Knihy: Na obálke knihy je sympatizantka Elsie Bovaryová. Obálka knihy je jednoduchá príde mi trošku vtipná ... Rozčapená krava, ktorá nám už naznačuje že sa jedná o vtipný príbeh. Obálka je čierno biela ako krava Elise. A knižka má lesklý obal kde sú hrubšie vytlačené čierne kruhy. Oh! Áno kniha je Hardback! Ináč iné krajny ju majú ako paperback.
Postavy: Postavy sú zvláštne niektoré až trošku príliš... Niekde som čítala že ak by Pixar robil animované rozprávky pre dospelých tak toto bude ako prvý námet... Elise je trošku zvláštna krava... Ale aj obyčajná. Podľa môjho názoru si krava myslela že je výnimočná, a že je Jedi zo Star Wars
 ( Hviezdne Vojny). Mala dokonalý život, nič jej nechýbalo mala super kamarátku Mallory ako svôj život opisuje Elis sledovali býkov, dojili ich, pásli sa... Len jedného večera keď zistila pravdu tak sa rozhodla že nebude to takto! A že odíde do Indie. O tomto " mega super pláne" sa dopočuli Jery a.k.a Šalom ktorý číta Tóru a Tom inteligentný moriak ktorý ovláda Siri.. Google maps.. či Angry Birds..
 ( Verte mi, nechcem vám robiť spoilere ,ale Moriak Tom vás dosť prekvapí )
Dej: Ako som už hore spomínala, tak Elis je inteligentná slušná krava... A veľmi ukecaná. Kniha je písaná dosť vo zvláštnom štýle. Elis, rozpráva príbeh ale občas odtiaľ odskočí a povie vám inú story. Ale na to si zvyknete a robí to iba na začiatku. Mallory nevystupuje tam celú knihu iba začiatok a pripadá mi taká Queen Drama Cow ..(?)..  ÚPRIMNE ak neviete čo je to Jery, skôr kto to je Jery je svina domáca a je Judaista ktorý chce byť moslim.. Máte to i tak pekne napísane na začiatku 28 kapitole pri ktorej som pozerala si takto ... EŠTE NIKDY V ŽIVOTE SOM NEČÍTALA O PRASATI KTORÉ CHCE SI DAŤ ODSTRÁNIŤ .... PREDKOŽKU. Ja som nevedela či v tom momente mám sa smiať alebo plakať.. Je to tam veľmi geniálne napísané a s humorom takže sa pobavíte geniálna sranda veľmi vtipná kniha, ktorá vás rozveselí

" Nie čo, ale koho. Mohel je človek, ktorý ovláda, 
umenie odstraňovať pokožku z penisov židovských mužov. "
" Penisový krajčír?" Ozval sa nápomocne Tom 
"Oi! gevalt! Si nechutný, no keĎže si taký prízemný...  Áno, niečo ako penisový krajčír. "
Malá ukážka kapitoly 28......

Po týchto vetách, ktoré som napísala tak si myslíte že vás už nič neprekvapí. Omyl. Je tu množstvo geniálnych scén, ktoré vás pobavia. 
Môj názor na túto knihu: Nemám názor na túto knihu. Je vtipná, má vtipné ilustrácie a super príbeh aj myšlienku kravy Elise.. Ale neviem či by sa niekto potešil takejto knihe ako darček k narodeninám a podobne... Samozrejme! Ak to nie je fanúšik Davida Duchovneho. Ja túto knihu hodnotím na:
 4 z 5  
1 hviezdička - za Postavy /
1 hviezdička - za myšlienku / 
1 hviezdička - za koniec!!
( nespoilerujem výnimočne, to či sa tam dostali do indie alebo nie prečítajte si samy )
1 hviezdička - Ilustrácie! 
Názor mojej spolu-sediacej-trpiacej-túto-knihu:
Úryvok ktorý som prečítala, bol dosť na to, aby som si na knihu urobila krátky názor. Nezmyselná, no ľudia s veľmi špecifickým humorom, si ju pravdepodobne užijú aj tak.