My ostatní tu len tak žijeme | Patrick Ness a Siobhan Dowd | Panta Rhei





Nyška je tady a mám novú knihu na recenziu tento krát je to znovu, od Patricka Ness! Zaujímavé je to že táto recenzia bude aj ako video recenzia do konca týždňa, tak máte sa na čo tešiť... A jop Nyshta a Panta Rhei znovu v akcii!

Autor: Patrick Ness
Vydavateľstvo: Slovart
Názov v originál: The Rest of us just live here
Názov v preklade: My ostatní tu len tak žijeme
Knihu mi zaobstaralo: Obchod Panta Rhei
Počet strán:287

Takže túto knihu milujem.

koniec recenzie.


Ale nie, Pekne si rozpíšeme túto knihu pri ktorej som mala pocit že čítam Johna Greena. 
Absolútne netuším prečo som mala takýto pocit, možno preto že to bolo písané takým štýlom ako Hladá sa Aljaška. Tak si to pekne zhrnieme od začiatku. Od Patricka Nessa som už čítala Sedem minút po polnoci čo bola dosť mega kvalita a mala som rozčítanú i túto knihu... Nevedela som však že Patrick Ness si dal tak vysoko latku že to znovu dokázal! Prvý autor ktorý to dokáže... A nesklame. I keď kamarátka mi vravela že sa jej zdá že Patrick Ness je asi fanúšik upírov či Buffy pretože niektoré hlášky sú z toho seriálu... Ale ja to nemôžem posúdiť ten seriál som nevidela.   Ale nemyslím si že by ste mali nadávať na knihu len  z toho dôvodu že použil nejakú hlášku zo seriálu. Ty tiež používaš " True Story Bro"  a nikto ťa no-hate za to že si copycat Barrnyho.
Tak aká je v tom logika a význam? Veľmi sa mi páči že hlavné postavy sú akoby tie "nie cool decká" ktoré umierajú a to je na hovno.
Obálka knihy: Som rada že Slovart zanechal anglické vydanie a páči sa mi že to naše v noci svieti. Nie raz sa mi stalo že som sa v noci zobudila, a kniha mi na poličke svietila a ja nočné infarkty že čo mi tam horí. (:D) A v podstate bola kniha na recenziu ktorú som omylom nechala vonku na dvore a omylom svietilo na ňu celý deň slnko... jesis nyšta ty tupač.
Keď dáme preč obaľ tak máme  pre mňa osobne dokonalú modrú. S čiernym a zlatým jeleňom. Ten Jeleň je dosť coolovi aj v knihe pretože je to akoby jeleň nezmar.  Nechcem vám spolierovať čo sa stalo s ne-cool deckami a jeleňom. Samotné začínanie kapitol je perfektné páči sa mi že autor tam napíše do 5 viet. To čo sa stane v tej kapitole, takže sa môžete aj pripraviť na to... A to už prichádzam k deju... Ja osobne som si veľmi zaľúbila Finna. A absolútne viem ako sa títo maturanti cítia. Ja zatiaľ nemám maturitu... Ale mám čo-to horšie než maturita, a to druhý ročník na strednej umeleckej. Čo je smrť.


Dej bol vtipný, napínavý. Občas som bola v šoku. Som tak pozerala na to  že "WTF". Potom som mala strach no v podstate som sa nevedela odtrhnúť od tej knihy. Žrala som ju. Ale ako som na začiatku vravela že... Trošku.... Troooošku..... Troooooooošku sa podobá na Greena je preto že som mala pocit akoby som čítala Plukovníka a Aljašku  v  Hľadá sa aljaška. Záver bol pre mňa príjemný. Túto knihu by som odporučila všetkým non-cool deckam ktoré majú radi Greena či Nessa. Knihu si môžeš, kúpiť na Panta Rhei stojí iba 13eur :)