Zavri oči a snívaj | Lucy Keating | Panta Rhei



Ahojte tu je Nyshtia a mam pre vás super novinku na leto! Je to Zavri oči a snívaj. A dakujem panta rhei za to, že mi poskytli knihu :)

" Jeremiach." Rozčuľoval sa nad bucľatým deckom  tričku World of Warcraft "
str. 66 kapt.8
( Nemalo tam byť namiesto Jeremiah Nyshtia?!)


Zavri oči a snívaj je tá najviac epická lovestory. Keď hovorím že najviac, tak najviac. The nootebook, The Last Song sa môžu strčiť. Predstavte si že vaša soulmate žije iba vo vašej hlave a vidíte sa iba keď zatvoríte oči. Predstavte si to. A zrazu? Prídete do novej školy, do nového prostredia a bum. Tam je vaša soulmate zo sna. ŽIVA! a nie vo VAŠEJ HLAVE!  Presne o tomto je Zavri oči a snívaj. Ja som túto knihu tak veľmi nechcela " nijeeee" proste som bola ako malé babo ktorému davate špenát, a ono to nechce. Ale teraz, ak toto čítate šéfová, Ďakujem že ste mi ju natĺkli do hlavy. Našli sme hit Augusta 2016.
Ako som už hore spomínala, dievča má sny o chlapcovi ktorý neexistuje pritom tajne existuje úplne inde. A raz sa stretnú. Presne toto je problém mladej hrdinky menom Alice. A jej soulmate Max. Knihu som 2x prečítala. Dreamology je tak epická love story ako Titanic ( I mean... Jack/Rose)...

Autor: Lucy Keating/ová
Vydavateľstvo: Ikar/yoli
Názov v Originále: Dreamology
Názov v Preklade: Zavri oči a snívaj
Knihu mi zaobstaralo: Kníhkupectvo Panta Rhei <3
Počet strán: 267

Obálka knihy jeee.... Zaujímavá! A to myslím doslova. Príde mi roztomilá, aj tie farby. Myslím tú kombináciu ružovej so žltou a sem-tam, modrou. Páči sa mi. Páči sa mi aj nápad. Páči sa mi aj zo zadu ako má Alice už otvorené oči. A taktiež sa mi páči nápad Yoli že k tomu pridali aj vankúšik. Má to už takú hlbokú myšlienku typu: Zaspi a maj sen o svojom soulmate ako Alice. Takže za mňa pozitívne 10 z 10. Keďže vydavateľstvo je Ikar/yoli takže je to paperback. Ešte by som možno k tomu pridala mať záložku Zavri oči a snívaj.. Ale možno ju vytvorím z watercolour.

Dej je veľmi nádherný ľudia. Aká zábava to bola čítať príbeh o Alicii a Maxovi. Hlavne Alicu. Knihu som začala čítať niekedy v noci počas búrky a ani som sa nenazdala a za dve hodiny už som bola na 160 stránke... Akože okay nyshtia....? Takže tento príbeh ako i Insomnia vás nepustí späť. Vôbec. Ako som, už hore nakúsla, že Alica snívala o Maxovi tak isto i Max. Mali akoby prepojené sny ( Nie je to úžasné?). Páči sa mi na tomto príbehu že nemuseli cestovať ako iný. Nemuseli chodiť do podnikov, na Hawaii či Las Vegas. Proste ľahli si do postele a zaspali a už boli pri sebe. Je to úžasné. Koľkí z nás, by chceli túto schopnosť? Zaspať a pre mňa za mňa sa vidiet aj s Bradom Pittom. Keď si to takto vezmeme, sny sú zaujímavé. I tie naše. Koniec je romantický rozkošný. Happy Ending!

Môj názor?
Túto knihu okamžite choď kúpiť do kníh kupetva Panta Rhei :) Kniha stojí do 10 euro :)